POLITICA DE RETUR ELADERM: 14 ZILE
Clienții care doresc să returneze produsele, o pot face in termen de 14 zile, cu conditia ca produsele sa fie nedeteriorate, nefolosite, cu sigiile originale si ambalate exact cum au fost expediate de catre producator. Returul este suportat de catre client.
Returul se poate efectua cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, folosite, deteriorate si fara etichetele originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@eladerm.ro, unde vor specifica următoarele:
- produsul/ produsele pe care doresc să le returneze
- motivul returului
- opțiunea înlocuirii cu un alt produs sau rambursării sumei
În cazul în care clientul a primit o comandă greșită sau deteriorată, va trimite o notificare în maxim 24 de ore de la primirea coletului care va conține o fotografie în care să fie vizibile urmatoarele: factura, conținutul pachetului și modul de ambalare (cutie). Această notificare se va trimite pe adresa de e-mail contact@eladerm.ro
Rambursarea sumei sau schimb cu alt produs
Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/ sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai sus.
In cel mult 14 zile calendaristice de la notificare conform articolului 14 din OUG 34/2014. S.C. Elan Ab Dermatocosmetice SRL va inapoia contravaloarea comenzii, de la data primirii produsului returnat, dupa analizarea produselor. Aceasta perioada se prelungeste doar daca nu a fost receptionat produsul in depozitul nostru sau daca nu s-a facut dovada expedierii coletului de catre client.
Pentru rambursarea sumei, clientul trebuie sa furnizeze un cont IBAN si beneficiar pentru transferul banilor.