Clienții care doresc să returneze produsele, o pot face in termen de 14 zile, cu conditia ca produsele sa fie nedeteriorate, nefolosite, cu sigiile originale si ambalate exact cum au fost expediate de catre producator. Returul este suportat de catre client iar din valoarea totala care urmeaza sa ii fie returnata clientului, SC ELADERM ONLINE SRL va retine contravaloarea expedierii coletului, chiar daca comanda a depasit valoarea pentru transportul gratuit. Pentru informatii despre costurile de transport, va rugam sa acesati pagina Informatii livrare.
Returul se poate efectua cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, folosite, deteriorate si fara etichetele originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@eladerm.ro, unde vor specifica următoarele:
- produsul/ produsele pe care doresc să le returneze
- motivul returului
- opțiunea înlocuirii cu un alt produs sau rambursării sumei
În cazul în care clientul a primit o comandă greșită sau deteriorată, va trimite o notificare în maxim 24 de ore de la primirea coletului care va conține o fotografie în care să fie vizibile urmatoarele: factura, conținutul pachetului și modul de ambalare (cutie). Această notificare se va trimite pe adresa de e-mail contact@eladerm.ro
Pentru comenzile expediate gresit de catre SC ELADERM ONLINE SRL, nu se vor retine taxe de transport. Costul expedierii/returului va fi suportat in totalitate de catre SC ELADERM ONLINE SRL.
Rambursarea sumei sau schimb cu alt produs
Clienții care nu mai doresc produsul comandat și doresc să îl returneze, îl pot returna și/ sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai sus.
In cel mult 14 zile calendaristice de la notificare conform articolului 14 din OUG 34/2014. S.C. SC ELADERM ONLINE SRL va inapoia contravaloarea comenzii, de la data primirii produsului returnat, dupa analizarea produselor. Aceasta perioada se prelungeste doar daca nu a fost receptionat produsul in depozitul nostru sau daca nu s-a facut dovada expedierii coletului de catre client.
Pentru rambursarea sumei, clientul trebuie sa furnizeze un cont IBAN si beneficiar pentru transferul banilor.
Citiți aici termeni și condiții.
Pentru comenzile efectuate si achitate cu cardul, care sunt refuzate de catre client din motive independente de vanzator (nu a ridicat coletul de la curieri, nu a raspuns la apelul curierilor, a introdus adresa gresita pentru livrare etc.), banii vor fi restituiti in urma unei solicitari scrise pe email-ul contact@eladerm.ro in termen de 14 zile de la plasarea comenzii iar banii vor fi restituiti in termen de 7 zile lucratoare din momentul primirii coletului retur. Din suma achitata cu cardul se vor retine costurile aferente transportului (expediere + retur), chiar daca comanda depaseste pragul pentru transport gratuit.
Date livrare retur:
Eladerm
Blvd. Ferdinand I, nr 6
Alba Iulia, Alba
0740479504
Suport clienti De luni pana vineri, nr. de telefon pentru clienti este disponibil in intervalul orar 09:00 - 15:30
0740479504 contact@eladerm.ro