Clienții care doresc să returneze produsele, o pot face în termen de 14 zile, cu condiția ca produsele să fie nedeteriorate, nefolosite, cu sigiliile originale și ambalate exact cum au fost expediate de către producător. Returul este suportat de către client, iar din valoarea totală care urmează să îi fie returnată clientului, SC ELAN AB DERMATO COSMETICE SRL va reține contravaloarea expedierii coletului, chiar dacă comanda a depășit valoarea pentru transportul gratuit. Pentru informații despre costurile de transport, vă rugăm să accesați pagina Informații livrare.
Returul se poate efectua cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, folosite, deteriorate și fără etichetele originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@eladerm.ro, unde vor specifica următoarele:
Produsul/produsele pe care doresc să le returneze
Motivul returului
Opțiunea înlocuirii cu un alt produs sau rambursării sumei
În cazul în care clientul a primit o comandă greșită sau deteriorată, va trimite o notificare în maxim 24 de ore de la primirea coletului, care va conține o fotografie în care să fie vizibile următoarele: factura, conținutul pachetului și modul de ambalare (cutie). Această notificare se va trimite pe adresa de e-mail contact@eladerm.ro.
Pentru comenzile expediate greșit de către SC ELAN AB DERMATO COSMETICE SRL, nu se vor reține taxe de transport. Costul expedierii/returului va fi suportat în totalitate de către SC ELAN AB DERMATO COSMETICE SRL.
Rambursarea sumei sau schimb cu alt produs
Clienții care nu mai doresc produsul comandat și doresc să îl returneze, îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai sus.
În cel mult 14 zile calendaristice de la notificare, conform articolului 14 din OUG 34/2014, SC ELAN AB DERMATO COSMETICE SRL va înapoia contravaloarea comenzii, de la data primirii produsului returnat, după analizarea produselor. Această perioadă se prelungește doar dacă nu a fost recepționat produsul în depozitul nostru sau dacă nu s-a făcut dovada expedierii coletului de către client. În cazul în care clientul va returna întreaga comandă pentru care SC ELAN AB DERMATO COSMETICE SRL a achitat costul expedierii, clientului i se va restitui suma achitată, fără costul expedierii.
Pentru rambursarea sumei, clientul trebuie să furnizeze un cont IBAN și beneficiar pentru transferul banilor.
Citiți aici termeni și condiții.
Pentru comenzile efectuate și achitate cu cardul, care sunt refuzate de către client din motive independente de vânzător (nu a ridicat coletul de la curieri, nu a răspuns la apelul curierilor, a introdus adresa greșită pentru livrare etc.), banii vor fi restituiți în urma unei solicitări scrise pe email-ul contact@eladerm.ro în termen de 14 zile de la plasarea comenzii, iar banii vor fi restituiți în termen de 7 zile lucrătoare din momentul primirii coletului retur. Din suma achitată cu cardul se vor reține costurile aferente transportului (expediere + retur), chiar dacă comanda depășește pragul pentru transport gratuit.
Daca un client returnează parțial conținutul unei comenzi pentru care a beneficiat de transport gratuit dar care nu mai indeplineste conditiile pentru transport gratuit in urma returnarii partiale, se retine costul expedierii.
Date livrare retur:
Eladerm
Blvd. Ferdinand I, nr 6
Alba Iulia, Alba
0740479504
Suport clienti De luni pana vineri, nr. de telefon pentru clienti este disponibil in intervalul orar 09:00 - 15:30
0740479504 contact@eladerm.ro