Clienții care doresc să returneze produsele, o pot face în termen de 14 zile de la data primirii coletului, cu condiția ca produsele să fie nedeteriorate, nefolosite, cu sigiliile originale și ambalate exact cum au fost expediate de către producător. Returul este suportat de către client, iar din valoarea totală care urmează să îi fie returnată clientului, SC ELADERM ONLINE SRL va reține contravaloarea expedierii coletului, chiar dacă comanda a depășit valoarea pentru transportul gratuit. Pentru informații despre costurile de transport, vă rugăm să accesați pagina Informații livrare.
Returul se poate efectua cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, folosite, deteriorate și fără etichetele originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@eladerm.ro, unde vor specifica următoarele:
Produsul/produsele pe care doresc să le returneze
Motivul returului
Opțiunea înlocuirii cu un alt produs sau rambursării sumei
În cazul în care clientul a primit o comandă greșită sau deteriorată, va trimite o notificare în maxim 24 de ore de la primirea coletului, care va conține o fotografie în care să fie vizibile următoarele: factura, conținutul pachetului și modul de ambalare (cutie). Această notificare se va trimite pe adresa de e-mail contact@eladerm.ro.
Pentru comenzile expediate greșit de către SC ELADERM ONLINE SRL, nu se vor reține taxe de transport. Costul expedierii/returului va fi suportat în totalitate de către SC ELADERM ONLINE SRL.
Rambursarea sumei sau schimb cu alt produs
Clienții care nu mai doresc produsul comandat și doresc să îl returneze, îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai sus.
În cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii produsului returnat, conform articolului 14 din OUG 34/2014, SC ELADERM ONLINE SRL va înapoia contravaloarea produselor din comandă. Această perioadă se prelungește doar dacă nu a fost recepționat produsul în depozitul nostru sau dacă nu s-a făcut dovada expedierii coletului de către client. În cazul în care clientul va returna întreaga comandă pentru care SC ELADERM ONLINE SRL a achitat costul expedierii, clientului i se va restitui suma achitată, fără costul expedierii.
Pentru rambursarea sumei, clientul trebuie să furnizeze un cont IBAN și beneficiar pentru transferul banilor.
Citiți aici termeni și condiții.
Daca un client returnează parțial sau integral conținutul unei comenzi pentru care a beneficiat de transport gratuit dar care nu mai indeplineste conditiile pentru transport gratuit in urma returnarii partiale, se retine costul expedierii.
La Eladerm, ne dorim o colaborare corectă și echitabilă cu toți clienții noștri.
Pentru a evita situațiile repetate de neridicare a coletelor, am introdus următoarea regulă:
🔹 Dacă în istoricul tău există două comenzi neridicate, următoarele comenzi vor putea fi plasate doar cu plata online, prin card.
🔹 În cazul în care și a treia comandă nu este ridicată, ne rezervăm dreptul de a reține costurile de expediere și retur (2x costul de transport) aferente comenzii respective.
Această măsură ne ajută să reducem pierderile logistice și să putem menține prețuri corecte și oferte avantajoase pentru toți clienții Eladerm.
Date livrare retur:
Eladerm
Str. Crișanei, nr. 1C
Alba Iulia, Alba
0740479504
Suport clienti De luni pana vineri, nr. de telefon pentru clienti este disponibil in intervalul orar 10:00 - 15:30
0740479504 contact@eladerm.ro